piątek, 21 czerwca 2013

Sheaffer Targa - wielki powrót z serwisu

2 Tygodnie temu oddałem do serwisu moje dawne pióro Sheaffer Targa kupione kiedyś w Kamieniu Pomorskim w hurtowni papierniczej TZZ. Niestety obudowa nie wytrzymałą próby czasu i zaczęła po prostu rdzewieć. 

stara obudowa:

Stara obudowa zaczęła rdzewieć, niby zastosowana stal nierdzewna, szczotkowana a jednak na skuwce spod powłoki wychodzą rdzawe kropki - wygląda to brzydko. 














Mimo tego, że samo pióro ma 9 lat, już dawno jest po gwarancji postanowiłem skontaktować się z serwisem Sheaffera w celu zakupu skuwki - z nadzieją, że mają jeszcze w ogóle jakieś części do tego pióra. 

Serwis Sheaffera z USA skierował moją prośbę bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego w Polsce do firmy INAHON. Serwis szybko skontaktował się ze mną mailowo i poprosił o wysłanie egzemplarza do ekspertyzy. 

Szczerze mówiąc kompletnie nie liczyłem na to, że coś da się załatwić - po tylu latach - a już na 100% odkładałem w myślach kwotę na nową skuwkę do pióra. 

Wczoraj otrzymałem jednak ciekawego maila od Pana z serwisu

Witam,

Pragnę poinformować, że nie mamy niestety na magazynie obudowy na wymianę. Jest to model od dawna nie produkowany stąd brak części zamiennych. Natomiast oferujemy trzy inne obudowy, które będą pasowały. Jeśli to Panu odpowiada zapraszamy do nas w celu wybrania odpowiedniej i odebrania pióra.

Pozdrawiam,
KS

Naturalnym było moje pytanie o koszt takowej - nowej obudowy - odpowiedź była bardzo miłym zaskoczeniem:

Witam,

Koszty będą równe 0 zł :)

Zapraszamy :)

Dzisiaj dotarłem do serwisu osobiście - temperatura na dworze +40 zero ruchu powietrza. Po dotarciu do firmy INAHON odrazu otrzymałem szklankę zimnej wody i zaproszę nie do  UWAGA  - WYBRANIA - z 3 propozycji kolorystycznych obudowy pióra!!!


Chciałbym jeszcze raz tą drogą podziękować Serwisowi za bardzo profesjonalne podejście, odszukanie obudów do piór, które nie są już produkowane, zrobienie tego ku zadowoleniu klienta i co jest również ogromnym zaskoczeniem zrobienie tego GRATIS. 

namiary na Autoryzowany Serwis Sheaffer Warszawa:

INAHON
ul. Surowieckiego 2
02-785 Warszawa
tel. +4822 644 78 93
e-mail inahon@inahon.pl

Panie Krzysztofie jeszcze raz dziękuję. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz